Kluppa

Sitter äntligen hemma.
Känner mig jätte slut och trött.
Har inte gjort mycke idag. Men ont i huvudet har jag ändå.

Har suttit och knappat in lite siffror på en dator.
Sen tagit de lugnt.
Ganska tråkigt. Men de är ett jobb som måste göras.

Träffade pappa just innan helvettes kvarten började.
Han hade glömt matlådan hemma så han frågade om jag kunde komma förbi med den när jag slutat.
Och klart att jag sa ja. Jag som är så snäll.
Satt av kvarten, duschade, körde hem, tog maten, for tillbaka.
Pappa började kolla lite på moppen.
Han provkörde den och insåg att hastighetsmätaren inte funkade.
Vilket den inte har gjort på flera tusen år.
Men han fixade iallafall den. De tog ett tag men nu är den hel.

For hem och åt lite mat.
Gott.
De var fisk.
Gjorde mig en matlåda.
Fisk och sallad.
Mölken fixar jag i morgon.

Ikväll blir de till att träffa Lisa och Nina.
De ser ut som att de kommer att bli regn.
SKYNDA ER ATT ÄTA!!!!

En vecka idag.
Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0