Känner mig död men samtidigt mer levande än någonsin!

Hej.

Idag var de andra dagen på jobbet.
Fick faktist jobba.
Skulle ta ner takpanelen, ta bort all isolering, dammtoka den och sedan sätta tillbaka den.
De låter inte så jobbigt men vi var tvungen att ha på oss en mask som skyddar för dammet, jätte jobbig att andas igenom. Skyddsglasögonen var också ett måste.
Jag var den som dammtorkade alla.
Fast jag fick hjälp av killarna.
Men killarna tog ner och satte upp panelen igen.
Jag var alldeles för kort.

Ja de är typ de jag har gjort hela dagen.

Telefonen har levt hela dagen!
My own love!
Har pratat med min och bara min egna hela dagen.
Känner mig så glad hela tiden.
Längtar tills i morgon kan jag bara säga.

Nej hade inte så mycke mer att säga.
Eller jo!
Jag älskar vädret vi fått.
Helt perfekt att jobba i! :D

Hur har eran dag varit?

Vet inte riktigt vad den som kommenterade på förra inlägget ville men...

Kyss till dig!
Kram till er alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0