Jaha, shoppat

Jag har handlat.
Köpt saker.

Köpte ett par svarta byxor som Nina har.
De var så sköna så jag var tvungen!
Sedan hittade jag ett par skor som redan gett mig skavsår!!
Men de var fina.
Blev en tur in på bokia också.
De var så länge sen och jag saknade att få se alla böcker stå på sina hyllor.
Hittade en bok.
Minns för tillfället inte vad den heter men jag tror den är bra.
Den verkar bra!

Jag vill sova!!
Jag har sovit max 4 timmar inatt, om ens de.
Så ge mig en säng som är gjord av moln och som svävar.

Ikväll/natt eller i morgon så kommer Magda hem!!!
Längtar!
Ikväll så ska jag träffa Lisa en stund.
De var jätte länge sen!
Saknar alla mina gullisar!

Ja de var väl allt för mig skulle jag tro för stunden.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0