Jag vill bara lägga mig ner å dö!

De är precis så jag känner de.
Hade blivit av med febern idag, hade 36.7. Kollade bara för en liten stund sen för jag kände mig mer yr å varm.
Då hade jag 38,3!!!!
Hatar de här.

Ingen ringer till mig heller.
Vilket kanske är bra för att de gör ont att prata men ändå.
Ni fattar kanske vart jag vill komma.

Och Magda, du brukar alltid ringa när du är i Norge.
Du brukar alltid höra av dig.
Men inte nu.
Du kommer hem nästa vecka.
Kanske helt i onödan eftersom att jag är sjuk.

Jaja, farmor borde komma snart och hämta mig.
Då ska vi till ica.
Jag ska köpa:
- Piggelin
- Dricka
- Bananer

Har suttit och gråtit en stund.
Känner mig så slut när de ända jag levt på är drick-yoghurt.
Och snart blir de husbussen till haparanda.
Kommer bli åksjuk ovanpå allt de andra.

Är jag äns saknad?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0