Ibland så har man tur.

Efter jobbet idag så gick jag och la mig ett tag.
Var ganska så trött.
Somnade till klockan var fem.
Blev då väckt av min bror som frågade när vi skulle äta och samtidigt kläcker han ur sig att han ska med en buss som går 20 över.
De blev stress gånger tusen!!!
Kom då på att jag också ville med bussen.

När vi skulle gå ut till den så frågade jag om den gick via myrängen, vilket han svarade att den inte gjorde.
Så de blev mer stress.
Springa till bageriet.
När vi nästan var framme så komme bussen från myrängshållet.
Frågade då om han hade kollat vart den gick ifrån.
Han sa då också att de var ett kryss på myrängen.
Och de där då den går där.
Vilket han inte visste.
Men vi hann me iallafall.

Jobbigt att förstå kanske.
Men jag gjorde ett försök.

Sitter nu hemma hos Emanuel.
Vi ska kanske se film tror jag.
Min morbror kommer och hämtar mig vid halv elva tiden.
Slipper ta bussen som går 2140 vilket är bra!!

Har nu räknat ut att de bara är 3 dagar kvar av mitt sommar jobb.
Fast fredagen räknas typ inte för då ska vi typ bara leka.
Sen någon av de andra två dagarna ska vi fara till guldverket och de har räknat ut att de kommer att ta  en halv dag.
Så de är inte länge kvar alls :D
Happy!!

Och de är typ 11 dagar kvar tills jag blir 18 :D:D:D:D:D

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0