Happy!!!!

Gissa om jag är glad nu?!

Pappa har just varit hit och fixat så jag har internet hos mamma också.
Känner mig jätte glad!!!
Sitter alltså inne i vardagsrummet.
GLAD :D

Emanuel sovde här i natt.
Mysigt.
Ska inte dela täcke med någon på sommaren om de är ett duntäcke!
De blev varmt!
Jag var så trött.
Jag somnade nästan direkt.
Men då vaknade han tidigt som bara den.
Vi la oss vid tre och där vid tolv så vaknade han.
Ville bara somna om kan jag säga.

Vi plockade upp Nina senare där vid två och tvingade henne till skolan och sitta där och prata skit ett tag.
Hon sovde när jag väckte henne.
Tror hon blev lite arg på mig där men de skiter jag i ;)

Nej snart är de kalas.
Min bror har fyllt år och min syster fyller år i morgon så kalas idag.
Ska då passa på att presentera Emanuel för alla.
Han träffade mamma första gången i går och pappa första gången idag.
Han är så duktig :)

Nej nu ska jag vara social.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0