Äntligen hemma!

Är nu hemma från IKEA.
Fast jag har varit hemma i hamn ett tag.
Men de blev pizza hos farmor så jag sprang dit och åt. Väldigt ont i magen efter de, men gött var de.

Har varit jobbigt kan jag säga er.
Att åka buss utan bälten när man är lätt åksjuk och har feber som gör en lite virrig i huvudet är inte så roligt.
Men jag sov stor del av resan dit och hem.

Kunde äta vanlig mat igår!!!!
Blev jätte glad.
Var ju så hungrig och trött i hela kroppen eftersom att jag inte ätit nått på ett tag.
Så de har blivit mat idag me på IKEA.

Ja på IKEA så handlade jag inte så mycke.
Muggar, glas, sugrör, paraply, kastruller.
Tror de var allt.
Ska ta och fixa kort på sakerna sedan.

Är alldeles för trött för de nu.
Blir nog inte att vara uppe så länge i kväll.
Ska ju på bio i morgon :D
Nina och Emanuel ska göra mig sällskap.
Men både jag och Emanuel är fortfarande sjuka.
Vi får se om de slutar med att båda sover i slutet av filmen.

Jag har inte sett en hel film på ett bra tag.
Är alldeles för trött på kvällarna när jag har jobbat.
Men de ska de bli ändring på!!

Nej nu ska jag kolla runt på allt annat på internet innan jag somnar.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0