Trött?

Trött, trött och åter trött!
Jag håller på att somna där jag sitter.
Fick inte riktigt sova som jag ville i natt, blev väckt lite för tidigt, sovde på bussen och inge kaffe på hela dagen!!
De är en dag som är dömd till att man ska vara trött på.

I helgen ska jag på bio hade jag tänkt.
Längtar ganska så mycke, var ju en bionörd där ett tag.
Kunde gå på bio 2-3 ggr i veckan.
Men nu är de jätte länge sen jag var på bio.
Ska iallafall se "i tacket lyser stjärnorna" med Nina och Lisa.

Idag har jag varit en stund hos Mike.
Inte träffat han sen i söndags.
De var roligt och mysigt.

Nej nu måste jag gå å lägga mig!
Annars dör jag nog.



BolliBolli

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0