Måndag 26/1 -09

Idag är de måndag.
måndag betyder oftast att de är en dryg och tröttsam dag på skolan.
Vi blev indelade i smågrupper förra veckan i inköp och varuhantering.
Och i den gruppen ska vi ut till olika affärer och fråga ltie frågor om svinn.
Min grupp ska nog till cubus, eller någon annan klädesbutik.
Men de kändes drygt, är lat så måste betala bussen in och bussen tillbaka.
Vi ska också få fara på en teater i aulan idag klockan ett.

Ska se om jag kanske tar mig en prommenad ner till skyttet och säger hej.
Saknar dem lite.
Men vi får se.

Igår var den konstigaste söndagen på länge!
Jag behövde inte vakna och känna mig stressad över att jag skulle packa alla saker.
De kändes som om jag hade all tid i världen till att göra ingenting alls, vilket jag gjorde.

Plattade håret innan middagen och då ringde Mike och två sekunder efter de så öppnade Nina min dörr.
Nina komme förbi för att t a med mig ut på en prommenad.
Vi gick inte så långt för jag skulle snart hem och äta igen.
Efter maten for jag hem till Mike, vi såg nått avsnitt av de där spökteamet, eller vad jag ska kalla dem.
Dom är helt okej att kolla på när man är två, men jag skulle aldrig sätta mig i ett mörkt rum själv och se dem.
Hade massage stund, vill mer och mer gå en massage kurs efter trean, men jag får jätte ont i händerna och i handlederna efter.
Blir alldeles skakig i armarna.
Men jag är ganska så svag.

Sitter nu och har data.
Är snart klar med min powerpoint. De är lite smått roligt att sitta och pyssla på lite.
Lysnar på My Chemical Romance.
Har inte lyssnat på dem på länge, har saknat att höra dem spela i mina öron.
Köpte nya hörlurar för 200kr(?!?!!?!?) i lördags.
Har nu absolut inga pengar kvar :(

Nej nu ska jag jobba på lite här, vi hörs sen.



Du och jag



PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0