Lördag

Är de bara jag som inget har att göra en lördag som denna?
Jag ska spendera resten av kvällen med min underbara bok.
Katarina von Bredows böcker är dom bästa!
Just nu läser jag "knappt lovlig". Den handlar om en 15 årig tjej som bor mitt i stan. Hennes mamma är en författare och kan inte hitta ro någonstanns för att skriva.
En dag får hon för sig att de ska flytta ut till landet.
Hon hittar ett gammalt hus som de köper.
Hanna gillar inte idén att flytta ut till landet, Lönntorp, där bussrna slutar gå före åtta.
Hennes vänner bor istan, och de är bara Sara som åker skolbussen förutom alla småbarn.
Men en dag följer Hanna med Sara till affären och hittar lyckan i att bo på landet ändå.

Den är jätte bra.

Saknar dig lite mycke!
PussKram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med den där micke? :P

2009-01-25 @ 00:46:15
Postat av: Sandra

Nu är det jag!

du som tror att jag kommenterar, jag som är så oteknisk de bara går att vara. du fick ju visa vart man hittade det här!

Kan fortsätta kommentera om du vill :P

2009-01-26 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0