kolsyrad mormorssaft

De är ganska så gott faktist.

Har nästan nyss varit ute på prommis med Nina.
De blåste ganska mycke, mende var jätte skönt ändå.
Har börjat ta mig i kragen lite. Har börjat försöka gå så ofta de bara går från skolan istället för att ta bussen.
De är lite skönt att gå i sina egna tankar ett tag.
Skulle bara vilja ha ett par hörlurar till min mp4, eller till min mobil.
Mobilhörlurarna funkade inte i morse, blev inte förvånad men lite ledsen.
Till mp4:n så är de hörlurar med 2,5, inte 3,5, mm sterioplugg, så om du känner dig snäll och vill göra mig glad så vet du vad du ska göra ;)

De känns jätte skönt att ha gjort bort svenska och matte läxan jag har tills i morgon.
Lättnad att de är gjorda.
Fattar inte varför jag inte gör bort dem tidigare?

Har ont i ryggen och höger axel!
Massage är i behov. STORT behov.

Pappa var nyss här, han skulle prata lite om Linnea med mamma tror jag.
Men vi började prata om branden också.
Ju mer jag tänker på de, desto mer förstår jag hur jävla illa de kunnat gått.
Är bara så glad att de inte gick så långt. Att de vaknade och kunde släcka elden.
Skulle inte klara ett liv utan Pappa.
Mamma och Pappa är de viktigaste.
Ett liv utan dem skulle inte gå.
Får typ tårar i ögonen bara jag tänker på de.

Enligt pappa så håller de på att städa i huset nu, och städfirman vill inte att de ska vara så mycke i huset så att de andas in så mycke sot.
de skulle nog hålla på till och med nästa vecka och sedan börja renovera i rummet.
Så de blir en till mamma vecka.

Pappa och Camilla lånar min säng nu när de inte kan sova inne.

Är trött!
Vill ha kaffe!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0