Hemma

Har varit hemma från skolan idag.
Hade jävligt ont i ryggen igår kväll, mamma smörjde in med någon salva så att jag inte skulle ha lika ont.
De funkade men jag låg vaken hela natten utan att kunna somna.
Så när klockan väl ringde, var jag inte så pepp på att fara till skolan.
Mamma sjukanmälde mig och jag la mig i sängen igen och somnade om till halv ett kanske.

Hade papperen hemma som min grupp skulle jobba med idag, så jag gick lov att sätta mig vid datorn och maila över allt.
Hoppas att de löste allt ändå.

Har inte gjort ett skit idag.
Suttit framför tv:n och datorn.
Och sovit kan man väll säga.

Har just druckigt upp kaffet.
Gott gott.
Vill ut och gå men Lisa och Nina är typ sjuka.
Vill inte gå själv, de är så tråkigt.

Men jag får nog så lov att göra de om de ska bli någon prommenad.
Får pluppa in mina nya dyra hörlurar i öronen och skruva upp volymen så jag blir döv.



Jag blir så sur på dig att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.
Ena dagen finns du här och är de finaste jag sett.
Andra dagen är du på andra siden jorden och låter mig inte se dig.
Du ger mig inte ens ett litet ord att komma ihåg din röst från.



PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0