Mår lite bättre nu efter en nästan två timmars prommenad.
Började att gå själv efter mycke tjat på Nina, men hon gav inte med sig.
Så jag ploppade in lurarna och lyssnade på MCR och tog på mig mina täckbyxor.
Jag gick och jag gick och jag gick tills jag kände att de vibrerade i min mobil.
Då var de Nina som hade ändrat sig och ville med ut och gå.
Så jag mötte henne utanför skolan och sedan så gick vi våran runda. Andra gången för mig ikväll.
De var ganska så skönt att bara gå och gå och gå.

Kanske ska få åka med Nina till skolan i morgon. Slippa åka buss.
Hon ska vara på skolan åtta, men de blir inte att stiga upp tidigare ändå för de ska typ åka samtidigt som bussen far.
Får se om jag orkar stiga upp i morgon.
Känner mig så trött.

Har ju varit hemma idag, var skönt att få sova lite mer än vanligt.
Men de känns som att jag har missat jätte mycke i skolan på bara en dag..
Vi ska tydligen fara ut och fota i morgon på fotolektionen.
Får se hur de går.
Har helt tappat lusten till att fota.
Känner bara en massa press på att de måste bli bra å då blir de jätte dåliga bilder.
Som tur är så är de bara någon månad kvar, sen så är de apu i 6 veckor.

Fryser som en tok.
Ska nog snart gå å lägga mig i sängen under alla täcken och filtar som jag har.
Får se om jag ligger och läser hela natten eller om jag faktist somnar.


BolliBolli

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0