Fredag

Trevligt att träffas här igen.

Hur har dagen sett ut?
Jo den har varit ganska bra, hade sovmorgon vilket var jätte skönt. For till Mike för att hämta mina pengar, har fortfarande inga pengar. Mitt minne är hur dåligt som helst.
Kom försent på matten, vilken tur att de typ bara var 3-5 min. Hade bara missat uppropet.
Helt okej dag i övrigt, fick sluta tidigare eftersom att vi förberede inför öppet hus i morgon.
Jag och Sandra ska representera Pärlimport uf och stå och prata lite inför föräldrar och kanske blivande handelselever.
De kommer nog att gå bra, lite nervöst men de ska nog lösa sig.

Ska på kalas nu ikväll. Min morbrors fru, Anna, fyller år idag.
Sedan har jag nog inga planer.
Får se om Lisa har tid eller inte.
Ska upp sju i morgon för att fara till skolan, känner inte peppen.
Ska jag ringa å väcka dig? ;)

Jag tror bara jag har en läsare, iallafall bara en som visar att han läser, å de är Mike.
Vet att pappa också läser, men ingen annan lämnar spår efter sig.
Blir ju lite ledsen...

Nej nu ska jag göra någonting annat, vi kanske ses mer här senare ikväll, vem vet?

Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0