Cooling

Hejsan

Sitter och har fotolektion.
Har just varit ute och pratat med min lärare om mina betyg.
Hon tycker att jag har ett VG. Jag fattar de inte :S
Nog för att jag är glad över de, men de verkar som att lärarna ser mig som värsta pluggot, vilket jag inte är.
Jag pluggar just så pass till proven, och jag jobbar inte så bra på lektionerna, sitter ju som mest här?

Måste nog ta tag i allt och förtjäna mina betyg?
Men hittar ingen vilja eller ork till de. Inte nu iallfall.

Jag behöver träffa någon och få prata lite, de kändes länge sen.
Länge sen jag fick berätta allt jag känner.
Vi måste väl alla få klaga lite ibland?
Tömma oss på ord, de behöver iallafall jag göra ibland.

Idag är dde ju fredag!
Sista dagen innan helgen!
Känner ni peppen på att slippa skolan?!
De gör iallfall jag, de kan jag lova.
I kväll blir de nog bara att ta de lugnt skulle jag tro, men i morgon blir de att jobba.
Kan nog bli jätte bra att få jobba och koncentrera på någonting annat.
Ska jobba på en sommarfest, så jag måste hitta lite sommarkläder och se sommrig ut :D
Ska jobba med Moa, de kan nog bli roligt.
Börjar 20.00 och slutar ca 02.00.
Kommer att somna xD Är inte van att vara vaken så länge, är typ trött vid tio tiden. Pinsamt!

Måste ut å gå ikväll me, var inte ute igår.
Satt och flamsade runt me Nina på skype igår xD
Hahaha de är fan roligt!

Måste kanske börja jobba på någon bild, men jag fick ingen bra, eller en bra bild på två timmar!!!!
De sööööööög!
Hatar att ha bestämda saker vi måste fota ju!

 En mycket mindre bra bild som togs i onsdags :S

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0