Torsdag va?

Hmm.. har gått å trott att de har varit fredag hela dagen.
Längtar till helgen, har inga planer förutom på lördag, då ska jag vara me Nina :D Ingen aning om vad vi ska göra med de är en liten liten detalj.

Idag hade vi gympa, de blir typ "roligare" nu att ha gympa för att alla i klassen är så bra att peppa varandra. Även om man suger på allt, typ som jag, så får man ändå ett, bra Elin!
De känns jätte bra. Även om man vet att man suger.

Fick sedan bekräftat att våran svenska lärare är med barn.
Har gått i kanske 2 veckor och funderat på varför hennes mage växt så.
Hon blev jätte smal där ett tag och sen helt plötsligt så var den tillbaka igen.

Hade svenska prov idag. De gick nog inte så bra, men inte allt för dåligt heller.
Hade väl inte pluggat så mycke, men ett svagt G borde jag ha skrivit ihop till iallafall.

Prov har de varit mycke av i veckan.
Onsdag: Fotoprov + handelsprov
Torsdag: Svenskaprov
Fredag: Engelskaprov
Nästa vecka
Tisdag: Engelskaprov + småföretagadeprov
Fredag: Samhällsprov

+ att jag ligger jätte efter i matten för att jag var sjuk torsdag och fredag förra veckan.

Ska också fota i studion på måndag!
Hoppas de går bra. Ska fota mitt företag och TTuf.
Kan väl hoppas lite att jag har fria tyglar om hur de ska se ut.

Vi ska också tapetsera våra monterväggar på måndag.
Sandra om du läser de här så har jag typ fixat en roll till limmet.

Har varit me på mammas syjunta idag också. Allt för att slippa plugga till provet i morgon.
Hade tänkt göra en mössa, men de gick bajs!
Började med virknål 7, virkade efter den första jag gjort, men då blev den för stor så jag rev upp och började om, men när jag hade gjort mina 3 varv med fasta maskor och skulle börja göra stolparna så blev de alldeles för luftiga!!
Så jag bytte till virknål 4. Men då drog ju hela mössan ihop sig. Så de var bara att riva upp och börja om för andra gången.
Så nu har jag gjort ett varv med fasta maskor, får se när jag orkar ta tag i den där igen.
Ska göra om mönstret så att den inte blir lika stor. Så att den ligger lite mer mot huvudet.
Kanske kommer upp en bild sen när den är klar, om den går att visa upp för folk vill säga.

Nja ska man kanske ta å plugga lite nu, å sen gå å sova?
Tror de, ingen att prata me på msn heller så de känns ganska dött.

Sluta titta på hockey!
Vill prata med dig.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0