Tisdag 10/2 -09

Hejsan

Har idag och igår skrivit sponsor brev så att jag tror jag har fått en skada i huvudet.
Kan allt som skrevs i breven utan till.
Skulle någon väcka mig mitt i natten skulle jag nog rabbla brevet utantill i rena paniken.
Men vi har fått 5 sponsorer på två dagar så jag känner mig nöjd.

Har haft en extremt lugn dag på skolan, vilket tro de eller ej bara är jobbigt.
Första lektionen blev inställd, sen hade vi engelska där vi satt och tränade inför provet på fredag framför datorn. Sen lunch, vilket vi åt länge för att vara oss, vi satt i 10 min. Sen handels vilket bettyde UF, sen inköp vilket också bettyde UF. Sista lektionen blev svenska.
Där skulle vi prata om våra hjältar som vi skrvit om förra lektionen.
Jag och Nina tog oss en prommenad in till stan, för på tisdagar är trean från skolan så full att man inte ens vill åka med den för pengar.
Men de var ganska skönt att gå en stund. Tog bussen. Åt lite middag och drack 3 stora koppar med kaffe. Vilket min mage inte tyckte var så bra.
Har fått kämpa med att inte kräkas.
Har nyss kommigt in från en prommenad med Nina.
Hon bjöd mig på en bannan, eller jag ska betala tillbaka 3,50 sen ;)
Så min mage är lite lugnare iallafall.

Har som inget att göra nu.
Har flyttat över all min musik, vilket inte är så mycke, till mitt USB-minne. Så nu är de fritt fram för pappa att formatera om min dator och byta bort vista mot xp.
Hoppas datorn blir lite snabbare när vista är borta.

"Life is beautifull"
Ja nu känns allt bättre.

Alla hjärtansdag.
Bara jag som inte har planerat in att göra någonting med någon?
Alla pratar om sina planer med kompisar eller pojk-, flickvänner och jag känner mig faktist utanför.
Har som inte brytt mig om de förr.
Har som tyckt att jag har klarat mig bra själv, men nu känns de bara ensammt.
Så om du är sugen på att se film, eller göra nå annat på lördag så slå en plingeling. ;)

Planer för i morgon..
1. Vakna, har planer att sova gott i natt så att jag kan vakna och inte känna mig slut och trött.
2. Duscha
3. Äta frukost
4. Gå till bussen
5. Vara på skolan
6. Fara hem från skolan
7. Ut och gå

Stora planer för en stor dag..

Hoppas du får tid

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0