Sexa bör man annars dör man?

Fick sluta tidigare idag. Min svenskalärare skulle på semester.
De var typ skönt, är så less skolan.
Har samhällsprov i morgon, borde plugga lite iallafall.

Och snart är de ju lov och allt.
De känns också bra. Nog för att jag inte kommer att göra en ända vettig sak, men de hör inte hit.
Ska sova och ut å gå, de är mina inplanerade saker.



Jag har nog gjort bort mig så mycke!!
Trode jag kunde prata med dig, men du hugger mig med kniven i ryggen!
Du gör de jag hade misstankar mot.
Men bryr jag mig igentligen?
Vill jag ha de du har?
Vill jag vara där du är?
Jag vet inte säkert.
För allt är så kompliserat, jag vet ingenting.

Och du är arg på mig, eller sur å less.
Jag förstår de, men jag kan ignet säga heller.
Jag vill inte förstöra allt med några få ord.
Då tror jag nog att jag hellre lever i ovishet.

För hur jag än gör så får jag dig aldrig.
Du är där och retas, du retas genom att ibland locka mig till dig.
Att vara så som bara du kan vara så att jag inte kan säga nej, men de är nog slut med de nu ändå.



När jag sa att jag skulle sakna dig om du försvann, då menade jag de verkligen.



PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0