Om


Om jag kunde skulle jag ge dig världen
Om jag kunde skulle jag ge dig allt
Allt du ville ha skulle du få
Du skulle få allt utan att behöva be om de

Jag skulle tänka på dig hela tiden om jag bara kunde
All min tid skulle du få
Allt du ville ha skulle jag ge dig

Men de ända jag kan ge dig är de du ser
De är allt jag har och inge mer

Om jag kunde trolla så skulle jag trolla för dig
Allt du ville ha skulle du få
Allt du ville ha skulle jag kunna ge dig

Men allt jag har och äger är de du ser
Allt jag kan ge finns för dina ögon att se

Allt du vill ha kan jag inte ge dig
Allt du vill ha kan du inte få

Jag vill ge dig allt
Jag vill vara ditt allt
Allt kan jag inte vara
Allt får jag inte vara



Kan du inte fatta!?
Jag kan inte bara släppa taget

Kommentarer
Postat av: Mickepicke

Vem ska fatta vad?

Personen du snackar om kanske fattar om du säger nått eller om vem det är du pratar om. Bara ett tips liksom.

2009-02-16 @ 14:50:47
URL: http://elmiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0