Näst sista dagen

Näst sista dagen vi går skola i veckan.
Vi är lediga på fredag. De känns jätte skönt.
Behöver få sova ut, är jätte trött på kvällarna och är ännu tröttare på morgonen.
Gick och la mig före tio i går, men då vaknade jag 0400 och kunde nästan inte somna om.

Jag fick mig en skön prommenad med Nina i går, de är alltid skönt att gå ut å gå.
Men jag blev lite stressad när Nina komme förbi så jag glömde ta av mig långtröjan och ta på mig täckbyxorna.
Så jag fick gå och frysa. Men de var värt de.

Lång dag idag, slutar med matte b.
De suger kan jag tala om för dig.
Jag är inte bäst på matte, kanske därför jag tycker de suger.

Sitter nu och har foto A, ska kolla på några bilder vi tog förr förra lektionen i en kyrka.
Mina blev bajs dåliga.

Vad händer ikväll?
Nina ska dissa mig och fara på bio med Oskar, så jag ska nog ut och gå själv.
De är lite skönt att gå själv, man kan som gå och tänka på vad man vill utan att någon stör en, men om man har någonting att säga, någonting man vill att någon ska kommentera så går de ju inte.
Men de får funka.

Saknar dig!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0