Måndag!

Gu va  jag har längtat efter mådag!
Att få börja om skolan igen och stiga upp tidigt.
Stressa runt i en massa koridorer och plugga till en massa prov.
De finns inget bättre.
Eller?

Hatar måndagar!!
Hatar att fara till skolan!
Hatar att de är så jävla stressigt nu!
Hatar att företaget går bajs!
Hatar fan mycke!

Måste få stressa av mig!
Blir lugn av att vara i din närhet men vi kan inte ens prata längre utan att bli "sura" på varandra.
Fan också!

Har jätte ont i magen.
Känns som att jag har någon inne i magen med en kniv som leker emo i min mage!
Inte skönt alls.

Nu måste jag jobba på datan..hatar de!!!

Markus du gör min dag!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Din lövver

Du och din emomage ska du och gå med mig ! <3

Postat av: Sandra

Går vårat företag dåligt?

2009-02-23 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0