Ledig

Är ju fan ledig på fredag!
Längtar som fan, ska sova ut!

Idag har de varit en konstig dag, eller jag och Sandra har som varit övertrötta och skrattat åt minsta lilla.
Men de har varit roligt.
När jag komme hem så funkade inte datorn, så nu har vi fixat så att internet är på min bärbara dator!
Lovelovelove!!
Så de känns som bra att sitta vid min dator igen.

Har varit hos min kära farmor och druckigt lite kaffe och pratat ett tag.
Känner just nu att jag inte kommer kunna somna i natt.

Har matteprov i morgon också.
Fattar ingenting så de blir nog ett IG på de.

Jag och Sandra ska köra en väskfri dag i morgon.
Kommer att kännas så naket!
Men som tur är de inte en så lång dag, går till tio i tre, tror jag de var.
Men har gympa i morgon :S
Känner inte peppen, vi ska ha innebandy.
Är ju hur dålig som hellst på sport alls.
De flesta i klassen spelar ju fotboll eller innebandy på fritiden och är jätte duktiga på de.
Men jag spelade fotboll och innebandy i typ 3-5 kanske?

Men de ska nog gå bra, vi får iallafall ha innegympa, så jag ska inte klaga.
De är till och med god mat i morgon på skolan.
Makaronipudding, är inte så duktig på stavningen så jag vet inte om de blev rätt.

Känner mer pepp för livet nu än vad jag gjorde i början av veckan.
Vilket alltd är bra.
De blev ingen prommenad idag, känns mindre bra.
Blir att gå extra mycke i morgon då. Eller så inte, får se hur lat jag är.

Nina ska då me har jag bestämt. Hon har ingen talan.

Nja borde fan läsa igenom matten lite så att jag fattar lite iallafall.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0