Fredag 20/2 -02

Ja nu är de helg.
De känns ganska så skönt, vill sova och vila upp mig i helgen.
Men de känns nästan omöjligt att kunna vila upp sig, för jag vet att nästa vecka kommer att bli lika jobbig som den här.

Har gjort ett engelska prov i dag.
Verb tror jag de var på.
Hoppas på ett g. Har inte så höga förväntningar.

Efter skolan for jag hem till Mike.
Länge sen man träffade han.
Pappa hämtade mig, de var någon idiot som hade kört in i snödrivan som var på sidan.
Fattar inte hur han lyckades!?
Blev typ sur för att han var så jävla klantig!

Sen så trode jag att jag skulle hinna träffa Nina och gå en prommenad, men då fyllde tydligen hennes bror år så hon skulle på kalas och nu sitter hon väl på krogen.
Hatar att inte vara 18!
Man kan typ inte göra någonting!!
Och Lisa var för trött för att hitta på någonting.

Så jag sitter här helt själv.
Har sett sista avsnittet av andra avenyn.
De var jätte irriterande!!
De hackade hela hela hela tiden!
Kunde se i 10-15 sek sen så hackade de!
Bläää!!
Men nu har jag kämpat mig igenom ett avsnitt som i vanliga fall är ca 43 min.

Är jätte trött :S
De suger!
Vill inte sova nu och sen vakna 7 i morgon!
Men jag har ju min virkning som jag kan hålla på me om jag skulle vakna så tidigt.

Sandra!
Jag har fixat en roll och en skärsak, fick också låna en pensel!
Så de är fixat :P



Jag känner mig ensam.


PussKram
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0