Fredag 13/2 -09

Fredag den 13.

Har nu spenderat två dagar hemma från skolan.
Torsdagen började med illamående. Stannade hemma och sovde till tio halv elva kanske. Gick sen in för att duscha men började må så illa att jag kräktes.
Tror de är min mensvärk som spökar. Måste nog se om jag kan få lite starkare värktabletter.

Var hemma idag me, hade inte fått sova så mycke natten till idag.
Har som mått hyfsat bra idag, så jag slog på stort å gick ut på en prommenad med Nina.
Vilket jag inte skulle ha gjort, magen blev jätte stressad och jag började må illa.
Kroppen hänger som inte me alls när man legat två dagar.

I morgon ska jag på stan med Nina å äta lunch och lämna tillbaka filmen jag lånade förra lördagen.
Får se om jag kanske lånar en ny, har som inget att göra i morgon heller. Ingen har tid för mig längre.
TA ÅT DIG NINA!!


För precis två år sen satt jag i Cajsas källare med alla ni andra.
Vi grät, vi skrattade, vi grät och vi grät.
Allt för att du försvunnit.
Allt för att du fick sladd på bilen.
Vi tänker fortfarande på dig, fast du inte finns just här.


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0