Tråkdag idag

Idag har de typ inte hänt någonting.
Jag vaknade upp med mensvärk, så de var bara att stiga upp och klä på sig så att man fick lite värme i kroppen. Jag har läst lite ur min bok idag, är på sidan 92 av 416. Så jag har några sidor kvar att läsa.

Där vid halv fyra tiden följde jag med Magda in till stan. Hon skulle köpa ett par leggins och lite smycken. Vi hittade allt vi behövde. Vi tog oss också en tur in till solbacken för att besöka Rusta. De var i deras reklamblad ett erbjudande om plastglas för 5 kr  som var i olika färger men de var slut. Någon hade kommit in och köpt 100 st. Så vi besökte ÖB och där hittade vi 12 ör 45kr.

Nu ikväll ska jag till farmor ett tag. Vi ska prata om i morgon. Om vilken tid vi ska dit och så. De blir nog bra :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0