Snö!?!?

Ja i morse när jag vaknade var de alldeles vitt ute. De hade såklart snöat. Inte roligt enligt min mening. Fast jag tar ju hellre snö än slask. Men hellre sommar än vinter :P
Skulle ju ha intervjuat Magda idag om hennes ledarskap men jag hade glömt papperet hemma så jag fick improvisera svaren på frågorna. Som tur är kunde jag de flästa. Har ju varit och kollat på när Magda leder gruppen så de var inte så svårt. Sen känner jag ju henne så de hjälpte också till med svaren :)


Sen har som dagen gått ganska så bra frammåt.
Åkte buss hem med Magda, Lina och Mia vilket typ aldrig händer. Alla slutar olika tider så....
Jag och mamma gick ut och gick efter maten. De var iskallt :S Vill inte göra om de i den här kylan.

Inatt blir de att sova hemma hos Nina. Behöver då inte stiga upp så tidigt i morgon till skolan. Nina går ju också skola i morgon så de blir typ perfekt ;) Vi ska också gå på bio i morgon. De blir jag, Nina, Lisa, Sandra och Wille. De kommer nog att bli trevligt. Alexander kanske följer, vi får se :) Gillar honom. Han gör en verkligen glad.
Bion är i hamn också så ;) Gillar de :D

   PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0