Kanske ska säga att jag lever?

Var ju ute igår.
De var roligt. Somnade på bussen upp så jag var allt förutom nykter när vi klev av. Tur att Nina och Isa var i nyktert tillstånd då och kunde hjälpa mig runt ;)
De var som lugnt inne på olles. De blev frasses efter de och sedan bil hem till hamn. Har nog aldrig varit så skönt att få lägga sig i sin egen säng och somna. Var hemma där vid halv tre tre tror jag. Hade svårt att somna. Eller jag somnade men vaknade igen efter ett tag hela natten. Vaknade till när moa gjorde sig klar för jobbet. Somnade sedan om och sov till halv fyra. De var skönt men jag hade ont i ryggen och nacken.

Kvällen har jag spenderat med min syster och min farmor. Vi har bara tagit de lugnt och sett på tv lite. Mer än så har jag inte gjort. Vilket känns ganska så skönt. Imorgon blir de att fara hem till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0