Ja nu har jag också de

Nina hjälpte mig nyss genom telefon att skaffa spotify. Jag skulle inte klara av de om jag skulle göra de själv, är för oteknisk. Så nu sitter jag och lyssnar på Maroon 5´s album Songs about Jane. Har haft den skivan men lyckats tappa bort den. Gillade den jätte mycke förr och jag gillar den än.

Var hos farmor en stund ikväll. Hon undrade när vi skulle komma dit i morgon och så visade hon mig vart allt var i köket och så :P De här kommer att bli jätte bra ska ni se :P

Träffade en gammal vän jag inte sett sedan sexan. Höll inte på att känna igen henne men de var trevligt att träffa henne. Hon berättade att hon skulle bli mamma i mars eller april, jag minns inte vilken månad :S

Ja ni jag hade inte tänkt vara vaken så länge till ikväll. Ska kanske lämna datorn ett tag och sedan börja läsa i min bok ;) Är som besatt av den xD Vilket är bra igentligen för då blir den ju utläst :)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0