Hemma i hamn igen

Eter att nu ha varit hos Nina några dagar så är jag hemma. Blir nog att vara hemma ett tag nu. Har redan hunnit göra en läxa som jag redan har skickan in också. Känner mig duktig.

Sitter förtillfället å fryser. Tror snart att jag tar mitt pick å pack å flyttar om de ska vara så har kallt. Håller på att dö. Gick upp på övervångingen, där de var ännu kallare, och hämtade värmeelementet. Så nu luktar de bränt här inne för den har inte varit igång på ett bra tag. Hoppas de hinner bli lite värme tills ikväll. Annars går de inte att sova här.

Jag funderade på att ha kjol på skolan i morgon, men jag tror inte att de blir när de är så här kallt. Skulle frysa benen av mig direkt. Somsagt har jag ju bara 2 lektioner i morgon. Gissa om dagen kommer att gå fort!
JAG GILLAR DE!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0