Hemma från Olles

Heeej!
Har haft en jätte bra kväll! Först förfest med underbara tjejer (Lisa, Lina, Mia, Magda och Emelie)!!! Helt underbara tjejer!! Sen blev de olles! Snacka om röj kan jag då bara säga. Men senare mot kvällen blev de så mycke folk att man knappt kunde andas där inne och mer folk skulle in så vi drog till frasses. Träffade där två killar vid namn Fredrik, gammal handels elev, och Andreas, han kunde norska så han får heta Norsken!!
Trevligt var de. Men killarna blev riktigt seriösa när vi berättade att vi var från Hamn och att vi fått lära oss från barnsben att man ska sikta på pungen och sedan springa när killarna blir för klänginga ;) Haha jag har haft jätte roligt!!


Tänk att alltid vara andrahansvalet! Jag fattar inte att jag orkar, de är du jag vill ha! Men hur ska jag kunna säga de när du efter de aldrig vill prata med mig igen? Hjälp mig att få dig att förstå! De är du och ingen annan! De är precis som du sa. Ingen förtjänar en annan!


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0