Hej allihopa!

Gissa om de är kallt!!

Igår for ju jag och Nina hem till farmor för att hjälpa henne baka ischoklad, de var roligt. Farmor bjöd oss också på middag. Kyckling i sötsur sås med ris. De var gott. När vi skulle tillbaka till stan igen erbjöd farmor sig att köra oss istället för att ta bussen. Hon är så snäll min farmor.
När vi komme till a-torp igen så ramlade jag xD Båda fötterna gled så jag landade på mina knän! Ont gjorde de, men byxorna höll och jag fick inga sår på knäna.

Idag när vi vaknade så var de -17 grader! Jag trodde jag skulle dö när vi väl gick till skolan. De var så iskallt. Öronen fröööös. Jag har ju lyckats tappa bort mössan jag fick av farmor. Eller den är i Ninas rum någonstanns. Måste bara leta upp den. Jag behöver verkligen den nu när de är så kallt.

De blir att äta middag här ikväll också. Sen ska Nina och hennes pappa fara ut och julhandla. Så då ska de in till centrum, så jag följer med för att sen ta bussen hem! De blir nog bra.

De är ju bara en skoldag kvar nu också. Sen är de jullov. Gissa om jag längtar?! De kanske blir att festa i helgen också. Vi får se om jag tar mig fram och tillbaka :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0