Hej alla :D

Ja jag sitter inte hemma just nu... Någon som kan gissa vart? Jo hon Nina såklart. De blir att spendera natten här. Vilket gillas. Har ju sovmorgon i morgon så de passar perfekt ;)
De är lucia tåg på skolan och Nina ska följa med och se på de, de ska bli trevligt.

Ja idag så fick vi fika på mentorstiden. De var bara halva klassen där så Inger, vår mentor, passade på att mysa upp de lite. De var mysigt. Vi passade på att spela lite kort undertiden vi fikade.
Sen hade vi religion. Jag ska aldrig mer skriva vad jag tycker om uppgiften när lärarna ber om de. De ger en bara sämre betyg. Iallafall i de här läget. Jag skrev att jag tyckte att gudstjänsten inte var min grej och att de hade varit bättre för mig om en präst hade kommit till skolan och pratat med oss. Skrev säkert nå mer och jag fick jätte många komentarer av henne. Som att uppgiften var frivillig, de eller en uppsatts som var jätte stor, sen att de inte hade varit lika lärorikt om en präst kommit till skolan + lite till. De var ju inte så att jag hade tänkt tvinga henne att ändra hennes läroplan direkt. Sa bara hur de var för mig, vilket var en del av uppgiften. Men nästa gång ska jag ljuga ihop nått bara. Fick G+ på uppgiften...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0