Första julen över.

Ja som rubriken säger så har första julafton blivit avklarad.
Vi hade till och med tomte, efter många om och men. De var mysigt. Jag kan inte säga att jag har ätit mit sådär äckligt mätt, har tröttnat ganska så mycke på julbord. Nog för att jag bara har ätit de en gång på skolan innan idag. De som är godast på julbordet enligt mig är julskingan, minmosa (?), ägg med röra på och älgtunga. De är de som är godast enligt mig.

Är helt nöjd med julklapparna jag fick också. Ska ta kort på dem i morgon när jag har varit och firat julafton nummer två. En sak jag diggar starkt just nu är mina nya högtalare till min dator! De är små och har ett helt underbart ljud. Nu ska hon som bor ovanför få höra på musik ;)

Nej nu ska jag lägga mig, de är ju en dag i morgon också!
Hoppas ni är nöjda med dagen också!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0