Är de bara jag som inte gillar julen?

Vad jag gör vaken nu de vet jag inte.
Satt och såg på en film på tv och helt plötsligt så var klockan alldeles för mycke. Har inte pluggat så mycke heller :S Fy skämmes på mig!

I morgon är de prov. Jag ska också fara till vårdcentralen. Måste göra ett halsprov för att se om jag är döendes. Roligt? Nej. Men som tur är har jag gjort de flera gånger så jag är ganska så van att de pillar i halsen på mig.

Vad ska jag göra sen? Bör göra mer läxa, men jag kommer knappast att göra de. Om jag känner mig själv.
Ska försöka lägga upp lite mer bilder igen. Hade en bra period när jag la upp en bild i varje inlägg. Gillade ni de? Nog för att de bara var tråkiga bilder på mig.

Jag hatar kvällen!

PussKram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0