Vad är de här?!

Jag har nu sovit dåligt varje natt i 3 dagar.
Varit vaken sent sedan vaknat ganska så tidigt.

Var hos Johan ikväll och spelade poker.
Emanuel tog min tur med några pussar. De var därför de gick så dåligt hela kvällen.
Men tog tillbaka den och då började de gå lite bättre. Men inte tillräkligt.
Jag kom trea.

Är nu så trött att jag ser suddigt.
Ska sova här hos Emanuel inatt.
Så nu får vi se hur mycke sömn de blir.
Vi brukar alltid bli pigga där kring tre tiden och sedan kan vi inte somna om.
Och nej, vi är inte så duktiga.
Men ikväll ska jag fan i mig sova.
Jag behöver de.

Min bror kommer in till stan i morgon.
Ska hjälpa honom att sätta in pengar på hans kort.
Ska då passa på att sätta in mina pengar också.
Borde kolla efter ett par byxor också.
Vi får se hur de blir med den saken.

Natti Natti
Sov gott
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0