Sängen ser så skön ut just nu

Har inte varit så duktig på att skriva här idag.

Vi fick sluta tidigare från skolan.
De var nå knas med bokningen av datasalen vi var i så vi fick gå ungefär en halvtimme tidigare ;)
Jag klagar inte alls.
Tog mig en promenad med Eva in till stan.
Ganska så skönt, nästan lite för varmt.

Träffade på Johan. Följde han till Emanuel som var i full fart med att städa.
Han är så duktig gubben min.
De blev jätte fint.

Sedan var de bara att springa till Brinken där pappa väntade med de andra på att vi skulle fara hem.
De blev en glass i Bergsbyn också.
Gött gött.

Nina komme och åt middag med oss sen.
Tacos är gott.
Mamma är bäst på att laga mat.

Sedan bar de av mot stan igen.
En liten hemma fest hos Emanuel.
Eftersom att de inte var planerat hade jag och Nina nästan nada att dricka.
Men de var roligt ändå.
När de gick vidare till krogen komme pappa och hämtade oss.

Är ganska så trött så de blir nog inte en så sen kväll.
Ska upp till stan i morgon med elva bussen.
Jag kommer typ försova mig.
De känns så.
Men jag ska göra mitt bästa.

Jag ska in till stan och väcka Emanuel och sedan ska jag köpa jeansleggins.
Prövade Ninas idag och jag blev kär direkt.
Jag köper allt hon har nästan xD
Eller nej de där var att överdriva.
Vi har ett par byxor lika xD
Men men.

Hoppas att ni har haft en bra kväll.
Inte för mycke alkohol och inte några bråk alls.
Kanske haft en skön hemmakväll?

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0