När ska jag ha tur?

Bra helg i stugan.
Komme dit efter middagen.
De var ju kalas hos mig.
Lite saknade människor bara...
Ninas fader komme och hämtade oss i hamn sedan bar de av till Selsfors.
Där spelade vi lite kort med farmor och åt chips. Gött.
Sedan la sig farmor och Ninas pappa.
Då intog vi bäddsoffan och spelade wii.
Jag fick spö som vanligt......
Jag somnade typ direkt efter de.

Idag så har vi fiskat lite.
Jag fick tre fiskar.
De andra två fick ingen.
Jag är glad.
Farmor gjorde god mat som vanligt.
Jag spelade poker med Nina.
Sen bar de av hemmåt.
Plockade i hop saker hos mamma.
For till pappa. Mjölkade han på pengar till bensinen.
Tankade den. Fick 50kr tankade full tank. De gick på 46kr. Hade lite bensin kvar i den tydligen.
For till Johan.
Spelade kort och fick stryk.

Nu sitter jag hemma hos Emanuel.
Ska snart sätta mig å läsa min bok så att jag får somna sen ikväll.
Blir trött av att läsa.

Extremt tråkigt inlägg.
Men de är allt som kommer ut ur mig just nu.
Mer tar vi i morgon om vi har tur.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0