Kinamat

Slutade tidigt idag.
De kändes skönt.
Vi fick sluta 1320. Jag klagar inte :D

Jag och Nina åkte bil in till stan. Ville typ gå men blev tvär lat. Inte bra.
Jag gick en sväng in på apoteket.
Sedan gick vi tillsammans till ica å köpte en dricka.
Blev sedan ganska så sugen på att kolla om de tagit in mer jeansleggins. Vilket de hade :D:D:D:D
Så nu har jag mig ett par också!!
Känner mig glad.

Träffade Emanuel också.
Fick då veta att han far till Linköping(?) i morgon.
De sög ju balle kan jag säga.
Hade tänkt vara med han hela helgen. Men de blir lite svårt.
Han kommer typ hem på söndag eller måndag.

Vad ska jag nu göra i helgen?
Kanske se klart filmerna jag lånade av Johan och fara tillbaks med dem åt han.
Vill typ låna andra filmer av han också :P

Kinamat till middag :D
Lite bättre dag än igår kan jag då säga.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0