Jag är trött

Skrev typ inget igår.
Tog de bara lugnt på morgonen. Nina sovde över hos mig.
Vi följde sedan farmor upp till stugan ett tag.
Nina bor ju där så för henne blev de hem.
Men senare på kvällen så skulle vi träffa tjejerna och se film.
Vi såg Rose red.
Jätte bra film. Den var bara lite lång.

Efter filmen blev de mycke mycke prat.
Där vid halv sju på morgonen var jag och Nina hemma hos mig.
De var lyckat.
Vi somnade typ direkt.
Vaknade senare påå dagen av att jag hade jätte mycke plats.
Öppnade ögonen å såg att Nina var borta.
Skickade ett sms till henne, hon ringde då upp mig.
Tydligen hade de blivit lite för varmt så hon hade gått hem till sin mamma och lagt sig där xD

Poker hemma hos Johan ikväll.
De blir nog bra bara jag hittar dit xD
Jag kan inte Skellefteå så bra...lite pinsamt faktist.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0