God morgon!

Sovit gott?

Jag hade en mardröm.
Den var inte rolig alls.
Lite kort, fick veta att jag var med barn, min kille dog samtidigt sedan fick jag se min pappa ta livet av sig.
Jag vaknade med tårar i hela ansiktet.

Jag ska inte sitta vid datorn så länge.
Ska försöka göra mig klar ganska så fort.
Farmor sa mellan ett och två.
Och jag är inte ens lite klar.
Men jag ska bara duscha å kanske sminka mig lite lätt. Vi får se.

Eftersom att jag ska till stugan idag så kommer jag inte ha tillgång till internet.
Mobilen kommer vara på. Så ni som har mitt nummer och vill säga någonting kan ju höra av sig.
Återkommer någon gång under morgondagen.

Vad ska ni göra ikväll?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0