Go morgon, sovit gott?

Jag känner mig mer död än levande.
Har jätte ont i ryggen. Den vill verkligen inte vara me längre.
Tycker de är jätte jobbigt.
De gör ont när jag andas.


Varför skulle du äns försöka komma tillbaka?
Du tänker då bara på dig själv!
 
Fick ju låna Magdas telefon igår.
Den är inte lika bra som jag tyckte den var för några år sedan.
Den har ett lås som går på när skärmsläckaren åker på. Och den koden kan inte jag.
Vilket betyder att jag måste stänga av telefonen varje gång jag ska ha den.
MEn som tur är så ska jag få låna farmors mobil.
Hon köpte en  ny mobil för ett tag sen men har aldrig använt den.
De är ju ingen ny modell på den. Vilket inte gör nått alls.
Jag vill bara kunna smsa och ringa på den.
De är huvudsaken.

Nej nu ska jag gå in och duscha. Sen ska jag dra till farmor.
De regnar ute så jag vet inte vad jag ska ta på mig för kläder.
För såklart har jag mitt paraply hos mamma nu när de regnar :S
Ända saken jag inte tog med mig hit till pappa i söndags :S

Ha en bra dag.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0