Första skoldagen i morgon.

Som sagt så är de första skoldagen i morgon. Första dagen på mitt sista år i skolan.
När man säger de så låter de helt okej. Men om man säger att de här är min sista sommarlovsdag någonsin vill jag gråta lite.
Älskar ju sommarlov.
Nästa sommar kommer de bli mycke ångest för att man inte kommer att ha ett jobb.
Vem vill ha en 18 åring som just gått ut skolan?
Vet att de där låter lite neg men tänk på de lite.

Ja filmen jag och Nina såg var bra.
Men de hände saker under tiden vi såg filmen så jag kunde inte riktigt fastna i den som jag ville.
De som bor i lägenheten som är över våran bestämde sig för att ha lite högt sex.
Vi var tvungen att höja ljudet på tv:n.
Sen började massa tankar ta plats i mitt huvud.
Tankarna är kvar men jag försöker hålla dem borta.

Bör sova nu.
Men jag är inte trött.
De är ett stort problem.
Tror jag ska lägga mig och läsa lite. De kanske jag blir trött av?

Sov gott!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0