Första kvällen jag ska sova hemma hos pappa på hela veckan.

De känns konstigt.
Jag har inte varit hemma på typ hela veckan.
De känns typ konstigt. Men ändå skönt att jag umgås med kompisar å så nu sista delen av sommaren så att jag inte känner sen att jag bara har suttit hemma.

Har varit ute med Nina och Lisa ikväll.
Bara suttit och pratat. Lisa far ju utomlands i morgon.
Så fuskigt!!
Jag vill också.

Efter allt prat har jag börjat fundera mycke.
Känner mig mer och mer nere.
Jag måste verkligen jobba på mitt humör.

Idag vaknade jag upp hos Nina. Sovit skönt men hade jätte ont i ryggen. Inte skönt alls.
Vi gjorde frukost/lunch.
Bullens pilsnerkorv och nudlar. Jätte gott.
Efter de gick jag å la mig igen. Nina stälde sig å diskade som den hemmafrun hon är.
Jag sovde till halv fem.
De var skönt.
Sen gick vi upp till farmor och åt middag.
Flygande jacob.
Gött.

Vad händer i morgon?
Jag vet inte.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0