Älsk

Hejhej.

Ett bra tag sen jag skrev.
For ju till stugan i lördags och var med Nina, farmor och Mats.
Jätte mysigt.

Nina åkte med mig och farmor hem på söndagen, igår, så vi bestämde oss för att ha filmkväll.
Jag hämtade mina högtalare från den stationära datorn och kopplade in dem till min bärbara så vi fick riktigt bra ljud till filmen. Riktigt najs.
Vi såg män som hatar kvinnor.
Den är så himla bra.
Helt klart den bästa svenska film jag sett.

Efter de när jag komme hem var jag helt slut.
La mig direkt och somnade.
Kändes skönt men jag var helt död när jag vaknade idag.
Inte roligt alls.
Har gått hand i hand med en huvudvärk som heter duga hela dagen.
Inte trevligt.
Har tagit värktablett. Får se om de hjälper.

Idag, eller ikväll kanske man ska säga, kommer älsklingen hem!!!
Han har nu varit borta sen i torsdags och jag har saknat honom så himla mycke!
Ska till han efter skolan i morgon.
Längtar så himla mycke!
Har gjort de hela dagen och den här dagen har aldrig varit segare.

Nu ska jag gå och fixa mina ben.
När man inte haft någon att visa dem gör på ett tag orkar man inte raka dem.
Så nu ska de göras.
Sen är de sängen som väntar.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0