28/8 -09

Är så himla trött.
Vet inte vad som hänt.

De blev en kort skoldag idag.
Vi slutade just före ett.
Matfesten är här i Skellefteå. Aldrig varit på den förr.
Tycker inte de var så roligt heller.
Vi skulle svara på några frågor och sedan fick vi gå.

Jag träffade upp mamma på stan.
Hon köpte en kalender åt mig inne på Åhlens.
Känns roligt att de på Åhlens fortfarande känner igen mig.
Alltid lika roligt.
Helén och Simon var de jag träffade idag. Kanske Sara också.
Minns inte alls.
Simon fick då hjälpa mig att leta rätt på kalendrarna.
Jag är ju så dålig på att hitta.
Missade dem med max 2 meter. Ganska pinsamt.

Efter de tog jag och mamma bilen till solbacken.
Jag skulle ju lämna in min telefon.
Kändes extremt jobbigt kan jag säger er.
Sitter just nu och har en Siemens A60. Den är konstig.
Men ska få låna en annan av farmor i morgon.
De låter jätte bra!!


Min lilla bäbis!

Kommer inte få tillbaka den förns tidigast den 17 :(
Hur ska jag klara mig utan den tills dess?

Har varit med Lisa ikväll.
Har haft de jätte roligt!!!
Vi ska nog ses i morgon kväll också.
Blir nog ännu mysigare.

Nej nu ska jag nog börja sova snart.
Är ju som sagt trött.

Saknar Emanuel!
Kom hem gubben min!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0