17/9 - ett bra tag dit :(

De är ett tag dit men då har jag min första körlektion.
De var fullbokat ända fram till dess :S
Jobbigt säger jag bara. Vill ju börja nu så att jag får mitt körkort snart.
Körde upp till stan och jag tycker de går ganska så bra :D

Har nu också köpt Ninas pressent. Extreeeemt sent jag vet men bättre sent än aldrig?
Har inte vetat vad jag skulle köpa och sen fick jag slut pengar.
Men nu är de gjort och ligger här i en påse.
Ska träffa henne sen före fyra och ge dem till henne.

Magda ska ju hämta mig idag.
Hoppas bara hon kommer ihåg de för jag har inga busspengar hem xD

De kanske blir pokerkväll ikväll om jag tar mig upp till stan vill säga.
Men de ska nog lösa sig.
Iallafall om jag får bestämma :P

Ha en bra solig dag.
Nog för att de blåser lite kallt men solen är framme ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0