050809

Klockan är nu över tolv.
Har fått in någon rytm som ngör att min kropp blir trött efter tolvslaget.
Vilket kanske är bra.
Men samtidigt ganska så tråkigt om man vill vara vaken.
Fast jag borde börja vänja mig tills de skolan börjar om. Vill inte men jag nästan borde.
Men de kommer nog bli så som de alltid blir att man lägger sig i tid kvällen före.
De brukar jag vara bra på.

Har varit på picknick med Lisafisa idag.
De var jätte mysigt.
Har saknat att riktigt vara med henne.
Vi har ju träffats förr å ganska så ofta men de var länge sen vi riktigt var med varandra länge.
En trevlig stund med mycke prat.

Tog sedan min moppe och for upp till stan.
Där väntade en pojkvänn.
Vi umgicks med Johan och två till och såg film.
Mysigt.

Jag ska sova över i stan.
Men klockan fyra måste jag vara hemma i morgon.
Ska då ta emot min syster som komer hem från fritids med taxin.
Vi får hoppas de inte blev som förra gången.
Då hon skulle bli hämtad klockan fyra men kom hem kvart i fem.
Ganska så störande.
Men taxin är inget att lita på.

Nu väntar nog sängen.
Börjar bli lite trött så vi får se hur de blir med den saken.

Sov gott
Natti Natti
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0