Kaffe

Som ni kanske förstod igår så var jag inte helt seriös när jag sa att jag var mamma.
Sejne är min lilla kusin! Helt underbar och rolig.
Hon är en liten solstråle helt enkelt!

Idag vaknade jag av solen, så jag skickade iväg ett sms till Lisa och frågade om hon ville följa med ner till skolan och sitta där och sola ett tag.
Vilket hon ville. Så jag duschade, gjorde frukost att ta med, promenerade sedan hem till Lisa. Vi gick på ica å köpte dricka å lite fika.
Vi skulle ha de så mysigt!
Men när vi komme ut från ica hade solen gått i moln!!
Den titade bara fram några få gånger och då i max 3 min.
Men vi vandrade till skolan ändå och satt där och pratade.
Träffade lärarJohan! Han har fått hjätte långt hår, men han var lika trevlig som alltid!
Saknar han.
Träffade sedan på vaktisMagnus.
Han har blivit smal! Trevlig var han också.

Saknar fan Örjansskolan och alla lärare där!
Ta mig tillbaka?

  
Så här glad var Lisa över att få komma ut idag!
All snö är snart borta!! Känner peppen!!

   
Fika

 
Mina fina skor, de blev lite varmt så jag tog av dem.

Jag har varit på banken idag.
Skaffat ett e-sparkonto också.
Hade ganska så tur. De hade dragit 195kr från mitt kort för alla uttag jag gjort. Visste inte att de kostade efter tolvstycken. Men jag fick tillbaka den summan. Ibland har man tur.

Nej nu är de kaffe på G.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0