Kärlek är en ond lek

Hejhej!

Allt bra? De är de med mig me.
Har haft en ganska så stressad dag idag på skolan. Vi var tvugna att vara klar med årsredovisningen och allt bara jävlades när jag skulle sitta och fixa ihop alla delar på datorn!
Trode jag skulle få ett knäppsläpp. Tio minuter innan vi inte fick jobba mer med de, idag, blev vi klara.
Jag for å lämnade en till vår rådgivare Gerd Fors(s)ling, hon jobbar på ackrainvest.

Jag har också köpt mig en ny mascara, de var ett tag sen jag köpte en ny. De ska man byta hyfsat ofta va?
Tänkte lägga upp lite bilder, men vet inte hur bra kvalite de är på dem.
Har bara använt mobilkameran.
 Såg att bilden var ganska så dålig, lite tråkigt men.
Man fick iallafall ganska så långa fransar med den. Har ganska långa och fina fransar ändå. Och böjda är de redan så de slipper jag göra!
Och bruna är de också.
Gillar mina ögon som ni kanske kan se.

 Så här ser min käresta ut. Sladdar överallt! Fast jag slipper internetsladden eftersom att de trådlösa når ända hit ut.
Har tasgit bakgrundsbilden helt själv också.
Tror de var första gången jag höll i en systemkamera xD

 Så här ser min nyaste sår ut som jag har på benet.
Klantade mig ju och ramlade i går.
Mina byxor fick sig ett litet hål, men de går att laga.

 Lisa åkte bil med mig, mor och bror hem.
Hoppas att de blir en liten prommis ikväll.


Jag har nu varit med Nina nästan varje dag i flera veckor. De har börjat bli så att jag tar förgivet att jag ska vara med henne. Fick därför typ en chock idag när hon sa att hon skulle vara med någon annan.
Jag är beroende av min Nina!



Jag har prov i morgon, ska plugga lite på de och sen se om jag kanske hinner lägga upp en ny del av M&A.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0