Ny inköpta saker

Har just nu komigt hem från stan.
Känner mig jätte glad. Har handlat en bok idag och koppar med fat.
Men allt var på presentkort så jag har inte spendrat ett öre!
De känns så skönt.
Tänkte lägga ut lite bilder på de, samtidigt på skorna jag köpte igår.

Här är mina superfina skor!
Brukar aldrig bli så här glad över att köpa ett par skor! Håller nog på att bli knäpp xD

 Våga fråga 2 köte jag igår. Som om ingenting köpte jag idag.
Och tydligen så kände hon i kassan igen mig, för jag fick två värdekuponger.
De hade inte hunnit få dem igår, så hon tyckte jag kunde få en till.
De tackar vi för.

 Så här ser kopparna och faten ut.
Tyckte de blev snyggare med blåa fat till än gröna.

 Alla inköp som inte har kostat mig ett öre!


Ska till stan i morgon igen och prata med en chef om APU plats.
Hoppas jag får den, orkar inte leta mer. Eller de finns typ inga ställen kvar!!
Jag ska då alltid vara ute i sista stunden!
Hatar de.

Har jätte ont i magen! Tror jag dör!
Ut och gå med Nina efter maten. Längtar.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0